dissabte, 15 de setembre del 2007

Guitarres guitarretes

Bones de nou

dilluns comencem a definir una mica més aquest disc. comencen les guitarres, i els nervis comencen a apretar, però allà on hi hagi una mica de distorsió jo ja em sento com a casa. i a Ca l'Enric, saben com tractar-nos. vaia pedaso de produsssser!!!

de moment el material que gentilment ens ha deixat la botiga sabadellenca Park Rok(o com s'escrigui,....Manja?) és un capçal de Marshall JCM 2000 TSL, i una pantalla Marshall de 4x12". i per acabar-ho d'adobar una Gibson Les Paul Standard. sinó sona bé serà culpa meva,jejeje! això a part del meu material, un Marshall JCM900 combo, i també un ampli de l'Enric, un SELVA, que té tota la pinta de trencar timpans.

a veure què fotem.

inga saluta!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

com que no tinc ni idea de com escriure al blog, em limitare a anar penjant comentaris. A part de la bateria i el baix, abans de gravar les guitarres, ja s'han acabat uns pianos mooolt xulos i unes pistes de violes de la parra. Merci a Francesc Güarné per deixar-me la viola!

A veure que us semblen les cordes!!

Salut a tots, GUS

pd: a mi ningú m'ha gravat ni m'ha fet fotos mentres estava la peixera!!! Quina injusticia. No tindrem imatges am la viola!

Anònim ha dit...

La botiga és Parck Rock, però la Les Paul no és de la botiga!

Mariona Colomé Vallvé ha dit...

BOnes xavals!!

Acabo de descubrir que teniu un blog!!! collo!!!

Esteu fotent una feina brutl!!! estic convesuda que el disc serà la polla... no, no, la repolla!!!

un peto

iona