dimarts, 4 de setembre del 2007

com deia aquell... "vent en popell, a tota castanya"

Doncs si, encara que sembli impossible i que ningú s'ho pugui creure, donc fe que el PAU ha gravat en un sol i trist dia 7 temes de bateria molt ben parits.

em plantejo el significat de disc, no sé, sempre es diu que la penya es tanca mig any, 3 mesos, o el que sigui, a fer el seu disc,... i si fem un trist càlcul, a mi em surt que en 10 dies hem acabat de gravar(per dir un número qualsevol baix). I aleshores em questiono, som la polla o bé tenim una patilla que arriba de Barna a Estocolm(sense passar per la Sagrada Familia)??????

no sé companys, però jo m'hi penso recrear que donarà gust,jejeje!!!

Felicitats Pau de part meva i suposo que del grup, has fet una bona feina, però no et relaxis, demà te'n faltaran unes quantes més i no seran facils,...jejejejeje!

això és tot.

per cert, la conclusió és que som uns cracks.

salut
Ferri

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja, verjetno zato je